دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا شیری چهار قدم

  • ۱۵۷

دانلود آهنگ  رضا شیری چهار قدم

Download New Music Reza Shiri - ۴ Ghadam

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چهار قدم

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ چهار قدم رضا شیری

عشقی که همه‌ی باورم بود

عشقی که همه جار زدم زود

من دیدم وقتی اون می‌رفت

فاصله‌ش با من تنها چهار قدم بود

فکر نمیکردم که یه روز به این دلم ثابت شه

توو سینه مثل سابق شه

آخ محاله که عاشق شه

قدم قدم دنبال رَدِ پات توو بارون

من و تنهایی و این شبای تهرون

قدم زدم بین همه خاطره هامون

بین راه قلب تو انگاری یه جا موند

قدم قدم دنبال رَدِ پات توو بارون

من و تنهایی و این شبای تهرون

قدم زدم بین همه خاطره هامون

بین راه قلب تو انگاری یه جا موند

♫ویک موزیک♫

آخه من چطور بگم حرفمو تا بدونی چقدر میخوامت

نباشی فرق نداره برگرد بازم دارم از تو خواهش

بهم بده آرامش

قدم قدم دنبال رَدِ پات توو بارون

من و تنهایی و این شبای تهرون

قدم زدم بین همه خاطره هامون

بین راه قلب تو انگاری یه جا موند

قدم قدم دنبال رَدِ پات توو بارون

من و تنهایی و این شبای تهرون

قدم زدم بین همه خاطره هامون

بین راه قلب تو انگاری یه جا موند

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی