دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا بهرام لبخند بزن

  • ۳۶۳

 رضا بهرام لبخند بزن

Download New Music Rireza Bahram - Labkhand Bezan

دانلود آهنگ لبخند  بزن به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

رضا بهرام لبخند بزن، دانلود آهنگ جدید رضا بهرام لبخند بزن + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدیدرضا بهرام به نام لبخند بزن

دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی
ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی
بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم
لبخند بزن دیوانه جان من که تو را دوست دارم
لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم
دوست دارم تورا دوست دارم

ویک موزیک
دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی
ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی
بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم
لبخند بزن دیوانه جان من که تو را دوست دارم
لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم
دوست دارم تورا دوست دارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی