دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رامین بیباک حاکم

  • ۲۰۲

دانلود آهنگ رامین بیباک حاکم

Download New Music Ramin Bibak  –  Hakem

آهنگ حاکم از رامین بیباک بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ رامین بیباک حاکم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ حاکم رامین بیباک

بارون من رو تنم ببار، دیوونتم من دیوونه وار

عشق یه اتفاقه که شاید پیش بیاد فقط یه بار

دوری ازت واسه من بَده، کی مثل من هم پات اومده

کی مثل من عاشقه و واسه تو قید همه رو زده

جز من کی واسه خنده‌های نابت انقده مریضه

فقط از عشق تو میگه حرفش فقط یه چیزه

حتی مهم نیست اگه آبروش برات بریزه

کی مثل من میخواد که هر نفس توو زندگیش تو باشی

براش تو اصل ماجرایی بقیه حواشی

حتی محاله فکرشم توو زندگیم نباشی

♫ویک موزیک♫

کسی جز تو مهم نیست شدی حاکم قلبم

هرکسی قبل تو عشقم داره میره از یادم

دوست دارم ببوسمت هی توو بارون درست شبیه فیلما

جز همین خاطره‌ی ناب چی جا میمونه از ما

جز من کی واسه خنده‌های نابت انقده مریضه

فقط از عشق تو میگه حرفش فقط یه چیزه

حتی مهم نیست اگه آبروش برات بریزه

کی مثل من میخواد که هر نفس توو زندگیش تو باشی

براش تو اصل ماجرایی بقیه حواشی

حتی محاله فکرشم توو زندگیم نباشی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی