دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ راغب پدر

  • ۲۶۳

دانلودآهنگ راغب پدر

Download New Music Ragheb – Pedar

آهنگ پدر  از راغب بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ  راغب  پدردانلود آهنگ  راغب  پدر

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید راغب بنام پدر 

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

عاشقم عاشق آرامش تو خنده هاتم عاشقم عاشق مردونگی تو صداتم

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

♫ویک موزیک♫

هر جا برم با تو سرم بالاست دنیا بدون تو ته دنیاست

این خونه از عطر تو لبریزه سایه ی تو برام همه چیزه

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی