دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ راغب فریبکار

  • ۱۶۳

دانلود آهنگ راغب فریبکار

Download New Music Ragheb - Faribkar

دانلود آهنگ جدید راغب به نام فریبکار

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ فریبکار راغب

که گفته بعدِ تو یک بغضِ بی جانم

که گفته شب به شب من در خیابانم

گریه نمیکنم ببین که گفته خورده‌ام زمین، برو...

چه فرقی می‌کند چه ها گذشت بر من

چه فرفی می‌کند تو رفته ای اصلاً

گذشته فکر تو زِ سَر چه فرقی می‌کند دگر، برو...

چه ساده تو شکستی عاشقت را

به چه فروختی عاقبت خودت را

به چه فروختی عاقبت خودت را

کاش نمی‌دیدم آن چشمان فریبکارت را

تو گفتی عاشقی اما نبودی

تو که ماهی این دریا نبودی

رفت همه احساسم، ای یار نمک نشناسم

چرا عهدی که بستی را شکستی

تو گفته بودی تا همیشه هستی

♫ویک موزیک♫

من را که تو آزردی، حرمت دل بُردی

بیچاره دیگری، که بعدِ من رِسَد به تو

در دام تو افتادم، پای تو ایستادم

چه کردی با دلم، برو ز خاطرم برو...

کاش نمی‌دیدم آن چشمان فریبکارت را

تو گفتی عاشقی اما نبودی

تو که ماهی این دریا نبودی

رفت همه احساسم، ای یار نمک نشناسم

چرا عهدی که بستی را شکستی

تو گفته بودی تا همیشه هستی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی