دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دیوانه جان فرزاد فرخ

  • ۳۰۴

دانلود  آهنگ دیوانه جان فرزاد فرخ 

Download New Music Farzad Farokh - Divaneh Jan

 آهنگفرزادفرخ به نام دیوانه جان متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

فرزاد فرخ دیوانه جان، دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانه جان + متن ترانه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن ترانه فرزاد فرخ به نام دیوانه جان

چشمان تو در قلب من 
فرمانروایی میکند
این نبض تندم خبر از
بد ماجرایی میکند
آتش زنی بر جان من
در هر نفس با هر نگاه
من که گرفتار توام 
دیوانه جان با من چرا
دیوانه جان با من بمان
ابرمو گرفته بی تو آسمانم
قایقم غمت شکسته بادبانم
دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم
به تو علاقه ام یه لحظه 
کم نشد خیال تو
یه ثانیه ام جدا ازم نشد
به جان سپردمت 
تو جان من شدی
که عقل من حریف
قلب عاشقم نشد
دیوانه جان با من بمان 
ابرمو گرفته بی تو 

آسمانم قایقم غمت شکسته بادبانم

دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی