دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دل بستم سینا شعبانخانی

  • ۲۹۶

دانلود آهنگ دل بستم سینا شعبانخانی

Download New Music Sina Shabankhani – Del Bastam

 آهنگ سینا شعبانخانی به نام دل بستم متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ دل بستم به نام سینا شعبانخانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سینا شعبانخانی بنام دل بستم 

مثل هیچ آمدنی این طور که می آیی نیست مثل تو هیچ کسی رفت تماشایی نیست

باز از خنده ی تو شهر به آشوب رسید از تو اونقدر که خوبی فقط خوب رسید

من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم با توام با تو اگر این همه زیبا هستم

بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست هیچ کسی مثل تو اینقدر شبیه من نیست

من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم با توام با تو اگر این همه زیبا هستم

بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست هیچ کسی مثل تو اینقدر شبیه من نیست

♫ویک موزیک♫

دل من با تو همه دنیا تو تو بگو عاشق دیوانه منم یا تو

غم زیبا تو عشق تنها تو غرق موهای تو میشم اگه دریا تو

من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم با توام با تو اگر این همه زیبا هستم

بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست هیچ کسی مثل تو اینقدر شبیه من نیست

من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم با توام با تو اگر این همه زیبا هستم

بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست هیچ کسی مثل تو اینقدر شبیه من نیست

دل بستم دل بستم

دل بستم دل بستم

من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی