دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دلی دلی شاهین بنان

  • ۳۱۲

دانلود آهنگ دلی دلی دلی دوست دارمت شاهین بنان

Download New Music Shahin Banan – Deli Deli

 آهنگ شاهین بنان به نام دلی دلی دلی دوست دارمت  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ دلی دلی دلی دوست دارمت شاهین بنان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  شاهین بنان بنام دلی دلی دلی دوست دارمت 

صداتو بارون و شب منو تو تو نور شمع کنارت آروم میشم آرامشم

خیابون پاتوقمون موزیک مورد علاقمون واسه تو میمونمو واسم بمون

دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یچی میگمو تا تهشو بخون میخوامت

تکی تو مثل ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هر جا تنها شدی غصه نخور من هستم

دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یچی میگمو تا تهشو بخون میخوامت

تکی تو مثل ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هر جا تنها شدی غصه نخور من هستم

♫ویک موزیک♫

تا یه قدم دور میشی تو دلم برات تنگ میشه هی دو جمله راجبت میگم خودش یه آهنگ میشه که

کی میفهمی شب به شب بهت فکر میکنم همینطوری به جای اکسیژن فقط نفس کشیدم عطرتو

دور و بریام شاهدن چجوری درگیرم به تو اونی که باهاش ظهر و شبو صبح میکنم فقط تویی

دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یچی میگمو تا تهشو بخون میخوامت

تکی تو مثل ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هر جا تنها شدی غصه نخور من هستم

دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یچی میگمو تا تهشو بخون میخوامت

تکی تو مثل ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هر جا تنها شدی غصه نخور من هستم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی