دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دلم گریه میخواد حجت اشرف زاده

  • ۲۸۹

 دانلود آهنگ دلم گریه میخواد  حجت اشرف زاده

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Delam Gerye Mikhad

 آهنگ حجت اشرف زاده به نام دلم گریه میخواد با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

آهنگ دلم گریه میخواد به نام حجت اشرف زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ حجت اشرف زاده بنام دلم گریه میخواد :

با لبخندی ساده بشین رو به روم تا من مثل آیینه تماشا کنم

بذار آرزوهای گم کردمو تو چشمای مست تو پیدا کنم

به جز تو چی میخوتام از این زندگی دل من تو رو آرزو میکنه

کنارم بمون رو نگردون ازم تو باشی به من بخت رو میکنه

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای آرامشم

میخوام این شبایی که بارونین با آرامش دستات آروم بشم

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای آرامشم

میخوام این شبایی که بارونین با آرامش دستات آروم بشم

♫ویک موزیک♫

با دوری کنار اومدن ساده نیست بذار مثل سایه کنارت باشم

تا مثل همیشه قرارم باشی تا باشی من بی قرارت باشم

نمیشه همه حرفی و ساده زد نمیتونم آسون بگم عاشقم

به جز گریه نمونده راهی برام تا حرف دلم رو با چشمام بگم

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای آرامشم

میخوام این شبایی که بارونین با آرامش دستات آروم بشم

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای آرامشم

میخوام این شبایی که بارونین با آرامش دستات آروم بشم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی