دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دلم میخوادش سهیل رحمانی

  • ۲۶۶

دانلود آهنگ دلم میخوادش سهیل رحمانی

Download New Music Soheil Rahmani – Delam Mikhadesh

 آهنگ سهیل رحمانی به نام دلم میخوادش  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ دلم میخوادش سهیل رحمانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سهیل رحمانی بنام دلم میخوادش 

همش بی خوابی همش بی تابی

مگه عاشق شدن اینقده سخته

دلم میخوادش شده بی تابش

اره عاشقشم خیلی وقته

تمومه دیگه یه حسی میگه

داره میشه اونم تموم دنیام

مهم نیست دیگه هر کی هر چی میگه

همه میگن که من تو خواب و رویام

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

آخ تو که رفتی تو دلم

نکنی یه وقت دیگه ولم

بی تو من همیشه میرم تو خودم بی حوصله ام

تو میفهمی حرفمو میزنه با تو قلبمو

میشم آروم پیش تو وقتی آروم میگیری دستمو

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

اونی که نمیشه خسته منم

دلشو به تو بسته منم

شده به تو وابسته منم من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی