دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دلتنگی شاهین بنان

  • ۳۸۶

دانلود آهنگ دلتنگی شاهین بنان

Download New Music Shahin Banan – Deltangi

 آهنگشاهین بنان به نام دلتنگی با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128در ویک موزیک

آهنگ دلتنگی به نام شاهین بنان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

متن آهنگ شاهین بنان بنام دلتنگی 

وسطای شب دلم تنگ میشه صبح تا پا میشم دلم تنگه میشه

بارون که میشه اصلا همیشه دلم تنگ میشه واسه تو

دوتا عاشقو وقتی میبینم هرجا که میرم هر جا میشینم

وقتی خوشحالم وقتی غمگینم دلم تنگه میشه واسه تو

دلتنگی یعتی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم

میمیریم ببینیم کسیو به جای هم بیا تا بگیری غمو از صدای من

ویک موزیک

دلتنگی یعتی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم

میمیریم ببینیم کسیو به جای هم بیا تا بگیری غمو از صدای من

زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی

یکی منمو یکی توییو یک بدون یکی میشه هیچی

دلتنگی یعتی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم

میمیریم ببینیم کسیو به جای هم بیا تا بگیری غمو از صدای من

دلتنگی یعتی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم

میمیریم ببینیم کسیو به جای هم بیا تا بگیری غمو از صدای من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی