دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دلبر امین رستمی

  • ۴۳۵

دانلود آهنگ دلبر امین رستمی

Download New Music Amin Rostami – Delbar

 آهنگ امین رستمی  به نام دلبر  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128در ویک موزیک 

آهنگ دلبر به نام امین رستمی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام دلبر 

میبینمت دل میشه پر پر این چه عشقیه آی دلبر

این عشق میکشه منو آخر این چه عشقیه ای دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم تویی قانون دلم محکومه دلم

دلبر میبری هوش و حواس از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر

دلبر نکنه نداری قلبمو باور دلبر بیا که گذشته دیگه آب از سر

♫ویک موزیک♫

تو قلبت آتیشه تو دل من بیشتر این چه حسیه آی دلبر

جنگ عقل و قلب نا برابر این چه حسیه آی دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم تویی قانون دلم محکومه دلم

دلبر میبری هوش و حواس از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر

دلبر نکنه نداری قلبمو باور دلبر بیا که گذشته دیگه آب از سر

دلبر

♫ویک موزیک♫

میبینمت دل میشه پر پر این چه عشقیه آی دلبر

این عشق میکشه منو آخر این چه عشقیه ای دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم تویی قانون دلم محکومه دلم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی