دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دختر دربار مهدی یغمایی.

  • ۲۸۵

دانلود آهنگ دختر دربار مهدی یغمایی

Download New Music Mhdi Yaghmaei - Dokhtare Darbar

 آهنگ مهدی یغمائی به نام دختر دربار با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

مهدی یغمایی دختر دربار، دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی دختر دربار + متن ترانه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن آهنگمهدی یغمایی به نام دختر دربار

از تو بله میخواهم 
و این کل جواب است
با سر بده حتی تو جوابم
که حساب است
عشقت به دلم ثانیه ای بند دلم باش
دردت به سرم بی نفست خانه خراب است
با من قدمی تا لب ساحل شده بردار
دست از سر این عاشق باطل شده بردار
یک لحظه بمان بعد برو شب شده برگرد
دیوانه کن این شب زده را دختر دربار
من چای بریزم تو فقط امر بفرما
این عشق بجوشد بشود زلزله درما
تو باز بخندی و لپت چال بیوفتد
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما
از روسری ات رنگ بپاشان به جهانم
بند آمده از دیدنت آن لحظه زبانم
قلبت به دلم وصل وصالت به دلم ماند
اسمت به لبم پینه و روحت به روانم
دردت بزند صاعقه هر لحظه به جانم

ویک موزیک
صد سال دگر هم به چنین حال بمانم
آن گوشه فنجان که مرا با تو کسی دید
باید به همین حال در آن فال بماند
من چای بریزم تو فقط امر بفرما
این عشق بجوشد بشود زلزله درما
تو باز بخندی و لپت چال بیوفتد
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما
من کیف کنم گرم شوم در دل سرما

پخش آنلاین آهنگ
  • سلام روزتون بخیر تندرستی

     

    خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره /  خراطین

     

    واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

     

    ممنون

    پاسخ:
    ممنون لطف این سایت روبه دوستان خود معرفی کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی