دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

  • ۳۳۳

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

Download New Music Ahmad Saeedi – Khosh Khial

 آهنگ احمد سعیدی به نام خوش خیال  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احمد سعیدی بنام خوش خیال 

تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارم

هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم

بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم

حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

خوش خیال آهنگ خوش خیال از احمد سعیدی

تمومه لحظه هامو با خیالت عاشقی کردم

کنار تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم

همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم

نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی