دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حوای من بابک جهانبخش

  • ۲۹۳

دانلود آهنگ حوای من بابک جهانبخش

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Havaye Man

  آهنگ بابک جهانبخش به نام حوای من متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام حوای منبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ حوای من بابک جهانبخش

از عطر تو حوای من تمومه زندگیم پره حسم بهت فراتر از تصوره تصوره
جنگیدم با دنیا جنگیدم سر کسی که حقمه که حقمه
حقمه به عشقه تو , به عشقه تو بریدم از , بریدم از همه

دنیا عوض شده برام از اون شبی که دیدمت بی خستگی یه عمر که دارم با عشق ادامه میدمت
تنها برای تو بسم با عشق شدی همه کسم خوبم با تو خوبم به خنده های تو قسم

تکست آهنگ حوای من بابک جهانبخش

برای هم شدیم دنیا چیکاره بوده که دلش نخواد خدا کنه تا جون دارم اون روزی که تو نیستی نیاد
چه حاله خوبیه حاله هردومون فقط تا آخرش همینجوری بمون
چه حاله خوبیه اینکه کنارمی دار و ندارتم دار و ندارمی

دنیا عوض شده برام از اون شبی که دیدمت بی خستگی یه عمر که دارم با عشق ادامه میدمت
تنها برای تو بسم با عشق شدی همه کسم خوبم با تو خوبم به خنده های تو قسم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی