دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حواست هست احمد سلو

  • ۳۱۸

دانلود  آهنگ حواست هست احمد سلو

Download New Music Ahmad Solo – Havaset Hast

 آهنگ احمد سلو به نام حواست هست  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ حواست هست احمد سلو

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

متن آهنگ جدید احمد سلو بنام حواست هست 

حواست هست بهش کی تنهات گذاشت کی از پیشت رفتش

کی از کنارت مونده رو حرفش حواست هست بهش

حواست هست بهش کی دل به چشامای تو بسته

کی دلگرمی میداد با دستای سردش حواست هست بهش

اون منم که وابسته شد رو هر کی عیر تو چشاش بسته شد

انقدر دست عشق تو میخوند که میبینی حالا یه احمد سلو شد

اون منم که وابسته شد رو هر کی عیر تو چشاش بسته شد

انقدر دست عشق تو میخوند که میبینی حالا یه احمد سلو شد

♫ویک موزیک♫

چشمات که میخنده کی مثه من دلش میلرزه وقتی تنهایی غم داره چشمات

کی مثل من حال تو میفهمه

آخه کی میشه من واسه تو یه نگاه بکن خوب دورتو

کی میده مثه من پوزتو یکم راه بیا با منو این دلم حوصله کن

میره قلبم به خاطر تو تو دلت منو راه بد خب

اون منم که وابسته شد رو هر کی عیر تو چشاش بسته شد

انقدر دست عشق تو میخوند که میبینی حالا یه احمد سلو شد

اون منم که وابسته شد رو هر کی عیر تو چشاش بسته شد

انقدر دست عشق تو میخوند که میبینی حالا یه احمد سلو شد

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی