دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حمید طالب زاده بارون

  • ۱۹۵

دانلود آهنگ حمید طالب زاده بارون

Download New Music Hamid TalebZadeh - Baroon

دانلود آهنگ شاهزاده حمید طالب زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بارون حمید طالب زاده

دوباره بارون میباره و یادت

میاد و دلتنگی و خیالت

غم چشمامو این نَمِ بارون یادگارت

چیک چیکِ بارونو یه دل داغون و خاطره هاتو

تیک تیکِ ساعت و تصویر سایه‌ت و یاد چشماتو

عطر موهاتو نیستی و با تو میمونم من آره دیوونم من

چیک چیکِ بارونو یه دل داغون و خاطره هاتو

تیک تیکِ ساعت و تصویر سایه‌ت و یاد چشماتو

عطر موهاتو نیستی و با تو میمونم من آره دیوونم من

♫ویک موزیک♫

بیا بانوی ناز من، خاطره ساز من، دنیارو با چشمات میسازم

تو ای بانوی ناز من، همه‌ی نیاز من، رویامو با یادت میسازم

چیک چیکِ بارونو یه دل داغون و خاطره هاتو

تیک تیکِ ساعت و تصویر سایه‌ت و یاد چشماتو

عطر موهاتو نیستی و با تو میمونم من آره دیوونم من

چیک چیکِ بارونو یه دل داغون و خاطره هاتو

تیک تیکِ ساعت و تصویر سایه‌ت و یاد چشماتو

عطر موهاتو نیستی و با تو میمونم من آره دیوونم من

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی