دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حمید طالب زاده آشوب

  • ۲۱۲

دانلود آهنگ حمید طالب زاده آشوب

Download New Music Hamid Talebzadeh – Ashoob

آهنگ آشوب از حمید طالب زاده  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ حمید طالب زاده آشوب

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ حمید طالب زاده بنام آشوب 

دیوونه بودم با تو آدم شدم انگشت نمای همه عالم شدم

عشقت نشسته توی این قلب من از نگاهم معلومه همه احوال من

حال دلم بهتر از این نمیشه وقتی کنارمی واسه همیشه

برای داشتنت نگاه چه کردم من عاشقم دور سرت بگردم

آخه وقتی نگاهم میکنی تو میره حواسم ببین چه حس خوبی داره این عشق تو واسم

آشوب بودم حالا حالم خوبه جز تو به کسی دل نمیدم دل نمیبازم

حالا وقتی نگاهم میکنی تو میره حواسم ببین چه حس خوبی داره این عشق تو واسم

آشوب بودم حالا حالم خوبه جز تو به کسی دل نمیدم دل نمیبازم

♫ویک موزیک♫

چشمای تو هزار و یک شب من پایین نمیاد به تو این تب من

ببین شدی مخاطب خاص من با تو قشنگه همه احساس من

وصله به تو قلب و دل و جون من نگاه تو آیینه بندون من

عزیز تری از همه دنیا برام غیر تو دیگه چیزی من نمیخوام

آخه وقتی نگاهم میکنی تو میره حواسم ببین چه حس خوبی داره این عشق تو واسم

آشوب بودم حالا حالم خوبه جز تو به کسی دل نمیدم دل نمیبازم

حالا وقتی نگاهم میکنی تو میره حواسم ببین چه حس خوبی داره این عشق تو واسم

آشوب بودم حالا حالم خوبه جز تو به کسی دل نمیدم دل نمیبازم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی