دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حسین توکلی ای کاش

  • ۲۳۸

دانلود آهنگ حسین توکلی ای کاش

Download New Music Hossein Tavakoli - Ey Kash

آهنگ ای کاش از حسین توکلی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ حسین توکلی ای کاش

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ دانلود ورژن جدید آهنگ حسین توکلی به نام ای کاش

چقدر بسازم دل بدم ببازم مگه میشه
مگه ساده ست مگه سنگم عزیزم
چقدر بجنگم با دله بی تو تنگم
تو رو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم
تو رو آخر در آوردن از تو چنگم عزیزم
رفتنت آشفته م کرد ندیدنت دیوونه م کرد
جای خالیت نبود ای کاش
کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو

♫ویک موزیک♫
عشقه من کاش کاش کاش
دوست دارم باز پیاده بریم زیر بارون مثه قدیما
باز بگی عشق چه خوبه بکوبه دلامون مثه قدیما
دوست دارم زیر و رو شم دوباره با حرفات صدات کنم
باز بخندی و من خیره شم تویه چشمات نگاهت کنم
رفتنت آشفته م کرد ندیدنت دیوونه م کرد جای خالیت نبود ای کاش
کاش نمیدیدمت و کنده بودی دلتو عشقه من کاش کاش کاش

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی