دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده کمان ابرو

  • ۳۵۹

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده  کمان ابرو

Download New Music Hojat AshrafZadeh - Kaman Abroo

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کمان ابرو

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ کمان ابرو حجت اشرف زاده

از چاله به چاه گونه ات افتادم

موهای فرِ تو میدهد بر بادم

ای دلبر ابرو قجر من یک عمر

پای تو تمام هستی ام را دادم

موهای فر دارت دامن گلدارت

توو خاطرم مونده خدانگهدارت

نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت

هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت

♫ویک موزیک♫

از اول قصه آخرش را خواندم

از بس که خراب تو شدم آبادم

ای نصفِ جهان خلاصه‌ی چشمانت

زیبایی تو نمی‌رود از یادم

موهای فر دارت دامن گلدارت

توو خاطرم مونده خدانگهدارت

نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت

هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت

موهای فر دارت دامن گلدارت

توو خاطرم مونده خدانگهدارت

نفهمیدم چی شد شدم گرفتارت

هر لحظه میمیرم از فکر دیدارت

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی