دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ جدید مو مشکی گرشا رضایی

  • ۳۴۴

گرشا رضایی مو مشکی

Download New Music Garsha Rezaei – Moo Meshki

دانلود آهنگ مو مشکی به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

اشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.


دانلود آهنگ مو مشکی گرشا رضایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ گرشا رضایی با نام مو مشکی 

عشق یعنی روزای طلایی یه شب خوب دوتایی
من کنارت بیقرارم بیقرارم
عشق خودتی با موی مشکی نگم از تو خود عشقی
نگم از حالی که دارم بیقرارم
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب

ویک موزیک

امشب دستای تو مث رقص یه پرنده ست
میخندی تو برام خنده های تو کشنده ست
هیشکی جز خودمون نمیدونه که چمونه
عشقم کار دله منو سمتت میکشونه
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی