دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ جدید زیبا صنم مهدی یغمایی

  • ۳۱۷

دانلود آهنگ زیبا صنم مهدی یغمایی

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Ziba Sanam

 آهنگ مهدی یغمائی  به نام زیبای صنم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

آهنگ زیبا صنم به نام مهدی یغمایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهدی یغمایی بنام زیبا صنم 

تو ای زیبا صنم هوادارت منم کاش بودم عطر رو پیراهن تو

تو ای آرام حان عزیز مهربان مستم از گل های روی دامن تو

ای زیبا صنم

تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادا را

تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادا را

♫ویک موزیک♫

دستی بکش روی سرم من از تو دل نازک ترم

حان من بس کن تو این ناز و ادا را

چه کنم که نگاه تو دل نبرد ای زیبا صنم ناز چشمت میکشد آهسته ما را

تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادا را

تو شاه بانوی غزل من خانه ای روی گسل جانا تو لرزاندی دلم را

چشمان تو باغ ترنج مهربان از من نرنج بس کن این ناز و ادا را

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی