دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ تیکه کلام علی عبدالمالکی

  • ۲۹۹

دانلود آهنگ تیکه کلام علی عبدالمالکی

Download New Music Ali Abdolmaleki – Tike Kalam

 آهنگ علی عبدالمالکی  به نام تیکه کلام  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ تیکه کلام علی عبدالمالکی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام تیکه کلام 

فکر نکن میگم دوست دارم از رو علاقه مه

به همه میگم دوسِت دارم تیکه کلاممه

تو نمی دونی که چه چیزایی توی خیالمه

واسه تو نقشه کشیدم خیلی یه عالمه

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

من مثه هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه

تیکه کلاممه میگم می خوامت یه عالمه

کسی توی زندگیم نیست خیلی خوش به حالمه

یه روزی دلمو شکستی می دونم که یادته

داری می شنوی صدامو همینم زیادته

هی ازم نپرس که میشه برگرده رابطه

دیگه دوسِت ندارم جواب سوالته

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

من مثه هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه

تیکه کلاممه می گم می خوامت یه عالمه

کسی توی زندگیم نیست خیلی خوش به حالمه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی