دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ تو کجا بودی علی عباسی

  • ۲۸۸

دانلود آهنگ تو کجا بودی علی عباسی

Download New Music Ali Abbasi – To Koja Bodi

دانلود آهنگ علی عباسی به نام تو کجا بودی با متن و دو کیفیت Mp3 320و پخش آنلاین128در ویک موزیک

دانلود آهنگ تو کجا بودی علی عباسی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  علی عباسی بنام تو کجا بودی :

این شب آخرمه که گریه میکنم برای عکست

یادم نمیره نموندی آخرش زدی زیر حرفت

آوار شد روی سرم دنیا تو کجا بودی آب از سرم رد شد منه تنها تو کجا بودی

آوار شد روی سرم دنیا تو کجا بودی آب از سرم رد شد منه تنها تو کجا بودی

وقتی زمین خورده دله لامصب این دل , دل نمیشه

سخته ولی باید فراموشت کنم واسه همیشه

دیگه به دل گفتم که اسمی از تو پیشه من نیاره

هر جا دلش تنگ شد برات یک گوشه ای آروم بباره

ویک موریک

تو مریضم کردی دیگه از خودمم من بدم میاد

شد فراموش خونه قلبت بازم این دل پیشه تو نم پس نمیداد

آوار شد روی سرم دنیا تو کجا بودی آب از سرم رد شد منه تنها تو کجا بودی

وقتی زمین خورده دله لامصب این دل , دل نمیشه

سخته ولی باید فراموشت کنم واسه همیشه

دیگه به دل گفتم که اسمی از تو پیشه من نیاره

هر جا دلش تنگ شد برات یک گوشه ای آروم بباره

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی