دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ تقصیر ندیم

  • ۲۸۸

دانلود آهنگ تقصیر ندیم

Download New Music Nadim – Taghsir

 آهنگ ندیم  به نام تقصیر بامتن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ تقصیر ندیم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ ندیم بنام تقصیر :

بی تو بی تفاوت فقط نفس کشیدم حیف اون همه گل که برا تو چیدم

که اونام مثل منه تو دست تو بخشکن شونه خالی کردی تو خالی کردی پشتم

هی برات میرفت دل هی پس زدیش و رفتی شده بود سایه برات تو ریششو شکستی

تو مجال خنده رو از من گرفتی وقتی گفتی ممبد بین ما دیگه جای بحث نیست

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یجوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بودو دودشم رفت تو چشم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یجوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بودو دودشم رفت تو چشم

♫ویک موزیک♫

بدون تو نشد بشم همون آدمی که میخنده ساده آخه تو یادمی

تو هر لحظه ای که یاد تو میگذره یعنی دلت به رحم نیومد حتی یه ذره

میگذره و شاید که زخمای این دلم یه کاری کنه که از فکرت برم

یکاری کنه زمان که کم بشه گله ام بگیره آروم دلم فقط یکم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یجوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بودو دودشم رفت تو چشم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یجوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بودو دودشم رفت تو چشم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی