دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ تحمل میکنم مرتضی سرمدی

  • ۲۶۴

 دانلود آهنگ تحمل میکنم مرتضی سرمدی

Download New Music Morteza Sarmadi – Tahamol Mikonam

 آهنگ مرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ تحمل میکنم مرتضی سرمدی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مرتضی سرمدی بنام تحمل میکنم 

جای تو خالی شده واسه همیشه تو نیستی زندگیم بی تو چی میشه

کی اومده سراغت که تو رفتی بگو دستای تو سهم کی میشه

یکی هست حتی از خودش بریده یکی هست تو خودش شکسته بی تو

یه عمره که داره با حسرت و درد تحمل میکنه شکستگیشو

تحمل میکنم این جای خالی رو نحمل میکنم دیوونه حالی رو

جای خالیتو دست کم گرفتم بیا تموم کنیم حالی به حالی رو

تحمل میکنم این جای خالی رو نحمل میکنم دیوونه حالی رو

جای خالیتو دست کم گرفتم بیا تموم کنیم حالی به حالی رو

♫ویک موزیک♫

تو نیستی و دارم از دست میرم تو رو کم دارمو دارم میمیرم

با دستای خودم آرامشو از تموم زندگیم دارم میگیرم

یکی با تموم دنیا غریبه یکی هست تو خودش شکسته بی تو

یه عمره که داره با حسرت و درد نحمل میکنه شکستگیشو

تحمل میکنم این جای خالی رو نحمل میکنم دیوونه حالی رو

جای خالیتو دست کم گرفتم بیا تموم کنیم حالی به حالی رو

تحمل میکنم این جای خالی رو نحمل میکنم دیوونه حالی رو

جای خالیتو دست کم گرفتم بیا تموم کنیم حالی به حالی رو

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی