دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بی معرفت مرتضی اشرفی

  • ۲۹۴

دانلود آهنگ بی معرفت مرتضی اشرفی

Download New Music Morteza Ashrafi – Bi Marefat

 آهنگ مر تضی اشرفی   به نام بی معرفت   متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ بی معرفت به نام مرتضی اشرفی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مرتضی اشرفی بنام بی معرفت 

رفتم گفتم اینجوری دلت برای من تنگ میشه دیدم خاطره هام هی داره کم رنگ میشه

وایسا تو داری جای منو به کی امانت میدی بی معرفت مگه از این غریبه ها چی دیدی

تو رو جون هر کی دوسش داری بیا اینجا دارم دق میکنم بیا که با اسم تو چند ساله دارم دردامو عاشق میکنم

زخمی که عشقت بزنه عمری برات درد میشه آدم با این رابطه هاست که آخرش مرد میشه

دور و بریام میگن ازش بخواه برگرده طاقتم انگار طاق شد غم منو عاصی کرده

با اینکه امروز خوبی دلواپس فرداتم شاعرمونم کردی مرتضی اشرفی ی شعراتم

تو رو جون هر کی دوسش داری بیا اینجا دارم دق میکنم بیا که با اسم تو چند ساله دارم دردامو عاشق میکنم

زخمی که عشقت بزنه عمری برات درد میشه آدم با این رابطه هاست که آخرش مرد میشه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی