دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بیا امو بند

  • ۲۸۷

دانلود آهنگ بیا امو بند

Download New Music Emo Band – Bia

 آهنگ امو بند به نام بیا  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ بیا امو بند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  امو بند بنام بیا 

دلم برات تنگه دیوونه بیا بسه خواب ببین چقدر صورتم بعد تو شکسته شد

دلم میخواد دوباره بریم زیر بارونو بهم بگی منو میخوای یا نه بگو راستشو

دلم ازت بدجوری پره بیا خوبم کن بیا بازم مثل قدیما عشق خوبم شو

من قول میدم گذشتمونو فراموش کنم بیا که من بی تو تو این تاریکی گم شدم

تو هر جوری باشی من هیچ وقت ازت نمیگذرم بی تو بگو آخه باید کجا برم

ویک موزیک

هیشکی شبیه من تورو اینجوری واقعی نخواست من میدونم که عشق هنوز میون ماست

چه میدونستم آخه یه روزی میشم گرفتار تو که مث دیوونه ها میگیرم از هرکی سراغتو

چه میدونستم آخه عوض میشه حست یه روزی به من من هنوز عاشقتم بیا حرف جدایی رو نزن

که بی تو میگیره دلم …

تو هر جوری باشی من هیچ وقت ازت نمیگذرم بی تو بگو آخه باید کجا برم

هیشکی شبیه من تورو اینجوری واقعی نخواست من میدونم که عشق هنوز میون ماست

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی