دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ به جای من حجت اشرف زاده

  • ۲۹۸

دانلود آهنگ به جای من حجت اشرف زاده

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Be Jaye Man

 آهنگ حجت اشرف زاده به نام به جای من  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ به جای من حجت اشرف زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ حجت اشرف زاده بنام به جای من 

به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق

رو شونه ی تو گریه دارم برات یه عمر میشه که ببارم برات

آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

♫ویک موزیک♫

آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق

رو شونه ی تو گریه دارم برات یه عمر میشه که ببارم برات

آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

♫ویک موزیک♫

آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی