دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بهنام خزایی تعبیر خواب

  • ۲۳۵

دانلود آهنگ بهنام خزایی تعبیر خواب 

Download New Music Behnam Khazaei – Tabire Khab

آهنگ تعبیر خواب  از  بهنام خزایی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ بهنام خزایی تعبیر خواب

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید بهنام خزایی بنام تعبیر خواب 

احساسم به تو خوبه همه ی وجودم از اون روزی که دیدمت عاشق توبودم

تانفس تو سینه هست به پای تو میشینم همه زندگیمی ، شدی عزیزترینم

عشقم عزیزم منو عشقت صدا کن دستاتو بهم بده توی چشمام نگاه کن

توی خوابم هرشب رویای تو بود تعبیر خوابم نفس برای توبود

دوست دارم هیشکی برام دیگه مثه تو نمیشه توی قلب من می مونی واسه همیشه

آی یکی یک دونه م عاشقمی می دونم نفسمی جون منی اینو همه می دونن

هیشکی برام دیگه مثه تو نمیشه توی قلب من می مونی واسه همیشه

آی یکی یک دونه م عاشقمی می دونم نفسمی جون منی اینو همه می دونن

♫ویک موزیک♫

تنهایی نری جایی که دلم میگیره یه عمره که دلم به عشق تو اسیره

مثه تو کمه تو دنیا انقده خوب و خاص واسه اینه که دلم هیشکیو جز تو نخواست

دلمو هوایی کردی که عاشق بشه یه کاری کردی که این دل ،دل سابق بشه

توی خوابم هرشب رویای تو بود تعبیرخوابم نفس برای تو بود

دوست دارم هیشکی برام دیگه مثه تو نمیشه توی قلب من می مونی واسه همیشه

آی یکی یک دونه م عاشقمی می دونم نفسمی جون منی اینو همه می دونن

هیشکی برام دیگه مثه تو نمیشه توی قلب من می مونی واسه همیشه

آی یکی یک دونه م عاشقمی می دونم نفسمی جون منی اینو همه می دونن

 

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی