دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بهنام بانی خوشحالم

  • ۲۱۶

دانلود آهنگ بهنام بانی خوشحالم

Download New Music Behnam Bani  –  Khoshhalam

دانلود آهنگ بهنام بانی خوشحالم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بهنام بانی به نام خوشحالم

دل کارش اینه که بگرده
به دور تو هر بار
چشمام غیر از تو کسی رو
که نمیبینه انگار
تو دنیا جز من به کسی نمیاد با تو باشه
بیشتر از اینم دیوونت میشم حالا کجاشه

♫ویک موزیک♫
خوشحالم از اینکه خدا تورو داده به من
غیر از منو قلبم دیگه قید همه رو بزن
من همونم که برات میمیرم
با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم
رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم
به تو دل میدم آره برات میمیرم
زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد
توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد

♫ویک موزیک♫
دل واموندم دیوونه ی کارات شد
بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد
من عاشقتم تا تهش همینم عشقم
من آرزوم بود به دلت بشینم عشقم
من توی حرفات میشنوم صدای عشقو
من توی چشمات میبینم خود بهشتو

♫ویک موزیک♫
من همونم که برات میمیرم
با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم
رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم
به تو دل میدم آره برات میمیرم
زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد
توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد
دل واموندم دیوونه ی کارات شد
بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی