دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بدرقه سینا سرلک

  • ۲۸۳

دانلود آهنگ بدرقه سینا سرلک

Download New Music Sina Sarlak – Badragheh

 آهنگ سینا سرلک به نام بدرقه  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ بدرقه سینا سرلک

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید سینا سرلک بنام بدرقه 

بدرقه کردم تو رو با اشک های بی امانم زندگی کردن پس از تو نیست هرگز در توانم

رد پاهای تو بر قلب منو این کوچه مانده درد از تو دور ماندن جان به لب هایم رسانه

خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد

از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارد من به تنهایی دچارم

خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد

از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارد من به تنهایی دچارم

♫ویک موزیک♫

در قلب من طوفان به پا کردی و رفتی با منه عاشق چه ها کردی و رفتی

چشم به روی هر چه بود و هست بستی آسان رفتی سخت قلبم را شکستی

خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد

از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارد من به تنهایی دچارم

خاطره های تو چون زخمی که مرهمی ندارد لحظه ای راحت مرا به حال خود نمیگذارد

از جهان بعد تو جز خلوتم سهمی ندارم با تو و بی تو ندارد من به تنهایی دچارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی