دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ با من باش احمد سعیدی

  • ۳۵۳

دانلود آهنگ با من باش احمد سعیدی

Download New Music Ahmad Saeedi – Ba Man Bash

 آهنگ احمد سعیدی به نام با من باش  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ با من باش احمد سعیدی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احمد سعیدی بنام با من باش 

چشمامو میبندمو دارم

بازم عشقمو به پات میذارم

تو رو واسه زندگی فقط میخوامو

نمیدونی من چقدر تو رو دوست دارم

به حدی با چشمای تو من آرومم

که ازت نمیگذرم میدونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم

من کنار زندگیم میمونم

من کنار زندگیم میمونم

همه دنیای منی خونه ی رویای منی

با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی

با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه رویای منی

با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی

با من باش کنار من باش

با من باش آهنگ با من باش از احمد سعیدی

روزایی که دلم تنها بود

تو فکر غمای این دنیا بود

تو از راه رسیدیو این کابوسو

گرفتی از تنم اومدنت رویا بود

به حدی با چشمای تو من آرومم

که ازت نمیگذرم میدونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم

من کنار زندگیم میمونم

من کنار زندگیم میمونم

همه دنیای منی خونه رویای منی

با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی

با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه رویای منی

با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی

با من باش کنار من باش

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی