دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بارون امو بند

  • ۳۱۶

دانلود آهنگ بارون امو بند

Download New Music Emo Band – Baroon

 آهنگامو بند به نام بارون متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ بارون به نام امو بند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  امو بند بنام بارون :

بارون میزنه رو سرم میشوره اشک چشامو

حرف تو دلم گرفته راه صدامو

نیستی ببینی حال خراب شبامو

بارون دلتنگه واسه تو شب قدم زدنامون

حالا که افتاده فاصله بین دوتامون

شبا خوب میبینم که با منی زیر بارون

جا موندم تو گذشته و خاطره هامون

برگرد که شدم از این فاصله داغون

من بی تو میمیرم

از چشمام رو شونت اشکام یادگاره

حالا که دلم از تو فاصله داره

از دنیا دلگیرم

♫♫♫

واسه داشتن عشق تو همه چیمو دادم اما رفتی

نمیخواستم تنها شم اما شدم تو اوج سختی

دیگه بیا پیشم عزیزم

بگو گناهم چی بود رفتی و با دلم سر نکردی

حالا پشت این پنجره منتظرم که برگردی

دیگه بیا پیشم عزیزم

جا موندم تو گذشته و خاطره هامون

برگرد که شدم از این فاصله داغون

من بی تو میمیرم

از چشمام رو شونت اشکام یادگاره

حالا که دلم از تو فاصله داره

از دنیا دلگیرم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی