دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بابک مافی و علیرضا طلیسچی با من بمون

  • ۱۸۴

دانلود آهنگ بابک مافی و علیرضا طلیسچی با من بمون

Download New Music Alireza Talischi & Babak Mafi - Ba Man Bemoo

دانلود آهنگ بابک مافی و علیرضا طلیسچی با من بمون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن ترانه بابک مافی و علیرضا طلیسچی به نام با من بمون

کی تورو از تو قلبم میتونه پس بگیره

کی مِثه من میتونه برای تو بمیره

می ترسم می ترسم تورو آفتاب ببینه

می ترسم کسی بازم واسه تو خواب ببینه

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی

من که برات میمیرم میمیرم

من که برات میمیرم میمیرم

دستاتو می خوام بی تو من تنهام

ویک موزیک

از الان به فکر با تو بودن فردام

با من بمون و نذار تنها شم

آرزومه که همیشه پیش تو باشم

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی

دست تورو می گیرم می گیرم

دست تورو می گیرم می گیرم

کی تورو از تو قلبم میتونه پس بگیره

کی مثه من میتونه برای تو بمیره

ویک موزیک

می ترسم می ترسم تورو آفتاب ببینه

می ترسم کسی بازم واسه تو خواب ببینه

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی

حُب مَن غَیرک أنت یا حَبیبی قَرامی

فی مَن غَیر حَبک عُمری یا کیانی

اَد مَ نَفتَ صَبری عُمری یا حَیاتی

حاجاه الکثیرَه یا نورالعَیانی 

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی