دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بابک مافی احساس پاک

  • ۱۹۰

دانلود آهنگ بابک مافی احساس پاک 

Download New Music Babak Mafi  -  Ehsase Pak

دانلود آهنگ بابک مافی احساس پاک

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ احساس پاک از بابک مافی

دوست داشتم

دوست داشتم به قدری که خودم هم باور نمی کردم

دوست داشتم که تا امروز کنارت زندگی کردم

برای خنده های تو تمام عمرمو دادم

اگه دوست نداشتم که کنارت وای نمیستادم

♫ویک موزیک♫

تو میدونی کسی مثل من از وابستگی واست نمیخونه

تو میدونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمیدونه

♫ویک موزیک♫

همیشه نیمه های شب تو رو پیش خودم دیدم

تو آغوش تو بیدارو ، تو آغوش تو خوابیدم

اگه این زندگی دائم تموم میشه به این زودی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی