دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ای وای بابک جهانبخش

  • ۳۲۰

دانلود آهنگ ای وای بابک جهانبخش

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Ey Vaay

 آهنگبابک جهانبخش به نام  ای وای متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام تو اینجایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ ای وای بابک جهانبخش

یکی مثله من همه چیش احساس یکی مثله تو رو خودش حساس
یکی مثله من مستو دیوونه یکی مثله تو که نمی مونه

تو یه جادویی تو رگای من کاش میشد باشی گاهی جای من
وای از اون شعری که تو چشماته وای از این قلبی که هنوز جاته

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جانی
ای وای ای وای از اون موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جانی
ای وای ای وای از اون موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

تکست آهنگ ای وای بابک جهانبخش

من طرفدار حاله چشماتم مثله یه سایه پشته پلکاتم
هر کجا باشی هر کجا باشم نقطه ی امن کل دنیاتم

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جانی
ای وای ای وای از اون موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

ای وای ای وای ای وای از اون چشمات اون دو تا جانی
ای وای ای وای از اون موهات دشت طوفانی ای وای ای وای

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی