دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ این همه سال گذشت محسن یاحقی

  • ۲۸۲

دانلود آهنگ این همه سال گذشت محسن یاحقی

Download New Music Mohsen Yahaghi – Inhame Sal Gozasht

 آهنگمحسن یاحقیبه ناماین همه سال گذشت با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیکدانلود آهنگ اینهمه سال گذشت محسن یاحقی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ محسن یاحقی بنام اینهمه سال گذشت 

این همه سال گذشته من هنوزم عاشق توام تو شاد ترین دقایقم تو نیستی غصه میخورم

این همه سال گذشت و من تنهایی موندم با خودم هر ساله آرزوم تویی تو هر شب تولدم

این همه صبر و انتظار تو رو ازم جدا نکرد هیچکی به جز من واسه ما از ته دل دعا نکرد

مادر میگفت یه مرد خوب از عاشقی سیر نمیشه هر چی که تلخ روزگار از عشقش دلگیر نمیشه

اما مادر کجایی من مردم از درد عاشقی کاش بودی تا دوباره از یه مرد خوب قصه بگی

مادر که رفت پدر هم رفت تنها شدم تو زندگی تنها خیال تو منو برمیگردونه به زندگی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی