دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دوس دارم

  • ۲۵۲

 دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دوس دارم 

Download New Music Amirabbas Golab – Doos Daram

آهنگ دوس دارم  ازامیر عباس گلاب  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

آهنگ دوس دارم به نام امیر عباس گلاب

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  امیر عباس گلاب دوس دارم 

کاش همه آدمای شهر حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن

کاش تو رو پیش خودم میدیدم زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم

تو رو با حسم روحمو عمرمو جونم با رگ و قلبمو خونم دوس دارم

تو را با قلبم با تمام وجودم یجوری که نبودم دوس دارم

دوس دارم که ببینمت منو آروم آروم بشونی تو دلت

دوس دارم با تو بخندم دلمو بیشتر به تو ببندم

دوس دارم ببینمت همین حالا همین دقیقه

دوس دارم یه شب دیگم تموم شهرو با تو بچرخم

♫ویک موزیک♫

دوس دارم که ببینمت منو آروم آروم بشونی تو دلت

دوس دارم با تو بخندم دلمو بیشتر به تو ببندم

دوس دارم ببینمت همین حالا همین دقیقه

دوس دارم یه شب دیگم تموم شهرو با تو بچرخم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی