دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ امید آمری خواب

  • ۲۶۸

دانلود آهنگ امید آمری خواب

Download New Music Omid Ameri - Khab

آهنگ خواب از امید آمری بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ امید آمری خواب

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ امید آمری به نام خواب

خواب دیدم بی توام کاش بگی تعبیره خوابی که دیدم چیه دوست دارم
اون ور سینه ام اگه یه قلب دیگه ام باشه باز واسه تو می تپه دوست دارم
جز دوست دارم نمیتونم بهت چیزی بگم یار
عشق مون هیچ وقت نمیشه تا ابد دوباره تکرار
بیشتر از من کسی عاشقت بود برو
مطمئن باش تورو دوست دارم
من گرفتار توام کارم شده دیوونه بازی
عاشقی یعنی همین باید بسوزی و بسازی
پای تو موندم پای احساسم
هر جوری باشی بدون خوبی واسم
♫ویک موزیک♫
دست مو محکم بگیر شونه به شونه ام بیا
هر جا که پا میذارم دوست دارم
من از در خونه که بیرون میرم
قلب مو پیش تو جا میذارم دوست دارم
♫ویک موزیک♫
جز دوست دارم نمیتونم بهت چیزی بگم یار
عشق مون هیچ وقت نمیشه تا ابد دوباره تکرار
بیشتر از من کسی عاشقت بود برو
مطمئن باش تورو دوست دارم
من گرفتار توام کارم شده دیوونه بازی
عاشقی یعنی همین باید بسوزی و بسازی
پای تو موندم پای احساسم
هر جوری باشی بدون خوبی واسم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی