دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ اشتباه محسن یاحقی

  • ۳۰۴

دانلود آهنگ اشتباه محسن یا حقی

Download New Music Mohsen Yahaghi – Entekhabe Eshtebah

 آهنگ محسن یاحقی به نام اشتباه با متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ انتخاب اشتباه به نام محسن یاحقی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ محسن یاحقی بنام انتخاب اشتباه 

از اشک چشمام نگذری آسون گریم گرفته منو بخندون

اگه قراره با هم نباشیم بذار با لبخند از هم جداشیم

سکوت من از بغضی نجیبه چیزی نمیگم نگو عجیبه

عحیب تو هستی که ساده میری لحظه های خوبو از ما میگیری

آخ که به دنیام چه دردی دادی بعد تو در من میمیره شادی

♫ویک موزیک♫

شکستم از تو عشق من ایستادم اما در خودم

ای انتخاب اشتباه خوشحالم عاشقت شدم

هدیه دارم از تو حسی که اسیرم کرده

خوشحالم از این عشق اگر چه پیرم کرده

سکوت من از بغضی نجیبه چیزی نمیگم نگو عجیبه

عحیب تو هستی که ساده میری لحظه های خوبو از ما میگیری

آخ که به دنیام چه دردی دادی بعد تو در من میمیره شادی

سکوت من از بغضی نجیبه چیزی نمیگم نگو عجیبه

عحیب تو هستی که ساده میری لحظه های خوبو از ما میگیری

آخ که به دنیام چه دردی دادی بعد تو در من میمیره شادی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی