دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ اذیتم نکنم پویا بیاتی

  • ۳۵۳

دانلود آهنگ اذیتم نکنم پویا بیاتی

Download New Music Pouya Bayati – Azyatam Nakon

 آهنگ پویا بیاتی به نام اذیتم نکن  متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ اذیتم نکن به نام پویا بیاتی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  پویا بیاتی بنام اذیتم نکن 

اذیتم نکن دلم خونه مگه دل سپردن آسونه چی میخوایی از منه دیوونه نذار این بغض شکسته بشه

بگو دلواپس من بودی بگو بر میگردی به زودی تا نرفتم رو به نابودی بیچاره دلی که خسته شه

نگو راه بینمون دوره گره اومدنت کوره تا منو نکشته دلشوره تا دیگه نمردم از این درد

بگو بر میگردی و بازم با تو زندگیمو میسازم نگرانتم گل نازم تو رو جون هر دومون برگرد

برگرد نگاهی کن به دنیای منه آشفته اشکام اگه سردن پر از دردن پر از ناگفته برگرد بیابونم محتاج به بارونم

برگرد پریشونم پریشونی یعنی جون کندن دلبستگی هامو تماشا کن به مویی بندن

برگرد بیابونم محتاج به بارونم

♫ویک موزیک♫

نگو به هیچ کسی خستم من نمردم که خودم هستم برسون دستتو به دستم شونه ی خستگی هات میشم

من که اسم تو برام قسمه به همه میگم همه کسمه بسمه ندیدنت بسمه بیا آرامش من پیشم

شونه ی خستگی هات میشم بیا آرامش من پیشم

برگرد نگاهی کن به دنیای منه آشفته اشکام اگه سردن پر از دردن پر از ناگفته برگرد بیابونم محتاج به بارونم

برگرد پریشونم پریشونی یعنی جون کندن دلبستگی هامو تماشا کن به مویی بندن

برگرد بیابونم محتاج به بارونم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی