دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ احمد سلو سلطان قلبم ۲

  • ۲۵۹

دانلود آهنگ  احمد سلو سلطان قلبم2

Download New Music Ahmad Solo – Soltane Ghalbam 2

آهنگ سلطان قلبم 2 از احمد سلو بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک 

دانلود آهنگ سلطان قلبم ۲ احمد سلو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ احمد سلو بنام سلطان قلبم ۲ 

داره تموم میشه این دنیای بی ارزش تا فرصتشو دارم میخوام بگم از عشق

آهای دوست دارم

داره تموم میشه این دنیای بی قانون نذار بمونه باز تو سینه حرفامون

ببین دلی دوست دارم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده چشمات کردن منو عاشقت

شدی سلطان قلبم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده چشمات کردن منو عاشقت

شدی سلطان قلبم

ویک موزیک

واسه منی که چشماتو پرستیدم دنیای بی چشمات برام اوج قرنطینس

آرامش قلبم آهای عشق دو آتیشم من از مردن کنار تو هیچوقت نترسیدم

یه دل دارم که ناقابله اونم میذارم مقابلت داشته باش هواشو باش مواظبش

فرمانروای قلب

یه دل دارم که ناقابل دوست دارم خدا شاهده چشمات کردن منو عاشقت

شدی سلطان قلبم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی