دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ احمد سلو برو

  • ۲۲۸

دانلود آهنگ  احمد سلو برو

Download New Music Ahmad Solo – Boro

آهنگ برو از احمد سلو بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ  احمد سلو برو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید احمد سلو بنام برو 

بارون خاطره هامون میاره به یادمون دستاشو میگیری میبینم میگیره نفس آدم

من خیلی سادم که دوباره دل دادم ولی چشمات نمیره از یادم

اگه دل تو با اونه برو منم رویامو میبازم دیگه نمیخوام دستای تورو خودم دنیامو میسازم

اگه دل تو با اونه برو منم رویامو میبازم دیگه نمیخوام دستای تورو خودم دنیامو میسازم

♫ویک موزیک♫

من و تو اینجاییم تو این خونه ولی دور از هم نداریم ما دوتا حتی یه خاطره ی خوب از هم

تو از من ساختی یه آدم بی روح و سرگردون باشه برو ولی منو به روزای قبلم برگردون

دیگه دل تو با اونه برو منم رویامو میبازم دیگه نمیخوام دستای تورو خودم دنیامو میسازم

دیگه دل تو با اونه برو منم رویامو میبازم دیگه نمیخوام دستای تورو خودم دنیامو میسازم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی