دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ احمد سعیدی بهت آلودم

  • ۲۲۲

دانلود آهنگ احمد سعیدی بهت آلودم 

Download New Music Ahmad Saeedi – Behet Aloodam

آهنگ  بهت آلودم  از احمد سعیدی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ احمد سعیدی بهت آلودم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام بهت آلودم 

راهشو پیدا کردم چجوری عاشقم شی چجوری مال توشم و چجوری مال من شی

راهشو پیدا کردم چجوری عاشقت شم چجوری با توئه دوست داشتنی پایه بشم

بهت آلودم تو بری نابودم تو که میدیدی هر چی میگفتی من پا بودم

بهت آلودم تو بری نابودم تو که میدیدی هر چی میگفتی من پا بودم

♫ویک موزیک♫

تو مثل یه قرص ماهی یه تکیه گاهی برام لعنتی محاله که از فکر تو درام

تو مثل یه قرص ماهی حواسم بهت هست جاذبه ی چشمات چشمامو رو همه بست

مگه بهتر از تو هم هست

بهت آلودم تو بری نابودم تو که میدیدی هر چی میگفتی من پا بودم

بهت آلودم تو بری نابودم تو که میدیدی هر چی میگفتی من پا بودم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی