دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری دلبر جان

  • ۱۹۱

دانلود آهنگ  احمدرضا شهریاری دلبر جان

Download New Music Ahmadreza Shahriyari - Delbar Jan

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام دلبر جان

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ دلبر جان احمدرضا شهریاری

یه نگاهی توی چشمات هست که انگار نیست

مطمئناً مثل رویا دیدن و خواب نیست

رقص موهای تو موج داره تو دلبر جان

تو میخندی نت تارو نی و ساز چیست

از تو چه پنهان دلم دریای طوفانیست

تو ترانه تو غزل شعرای سهراب چیست

شب و بیداری و عشق تو به دستم داد

اون نگاه تو عجب گرمه و نورانی

جان جان جانم هی ای گل نازم هی

وای وای وای از دل دلبر نازم هی

دل دل دل بستم من به نگاهش دل

هی هی هی گشتم دور نگارم هی

جان جان جانم هی ای گل نازم هی

وای وای وای از دل دلبر نازم هی

دل دل دل بستم من به نگاهش دل

هی هی هی گشتم دور نگارم هی

♫ویک موزیک♫

ای سرور زیبایی ای ماهروی زیبای دلم گرفتارت شدم

تسخیر چشمای توام پیش تو یوسف که زیبا نیست چرا دست میبرن

حاجیان دور چه میگردن کعبه چشماته گلم

حضرت زیبایی ای زیباترین بی ادعا

به لطف اون دو چشمون تو میخنده چشام

هر چی دارن همه خوبرویانو تو داری یه جا

پیش چشمات کم میاره ماه بس که جذابی شما

جان جان جانم هی ای گل نازم هی

وای وای وای از دل دلبر نازم هی

دل دل دل بستم من به نگاهش دل

هی هی هی گشتم دور نگارم هی

جان جان جانم هی ای گل نازم هی

وای وای وای از دل دلبر نازم هی

دل دل دل بستم من به نگاهش دل

هی هی هی گشتم دور نگارم هی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی