دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن

  • ۴۴۲

آصف آریا چشمون کردن

Download New Music Asef Aria – Cheshemoo Kardan

دانلود آهنگ چشمون کردن به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

آهنگ چشمون کردن به نام آصف آریا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید آصف آریا بنام چشمون کردن :

نمیخوام آرومم کنی میگم فقط بدونی شاید نبوده قسمتم که پیش من بمونی

دروغ چرا هنوز دلم همونجوری میخوادت میدونم اون روزامونو تو هم نرفته یادت

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من کاشکی بشه اون روزا برگردن

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من کاشکی بشه اون روزا برگردن

ویک موزیک

تو مرام تو نبود که ازم دست بکشی تو مرام تو نبود که بری خسته بشی چی شد عوض شدی تو

بگو چی شده چی شدی تو

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من کاشکی بشه اون روزا برگردن

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من کاشکی بشه اون روزا برگردن

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی