دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آصف آریا ساعت شنی

  • ۲۳۹

دانلود  آهنگ آصف آریا ساعت شنی

Download New Music Asef Aria – Saat Sheni

آهنگ ساعت شنی از آصف آریا بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود  آهنگ آصف آریا ساعت شنی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید آصف آریا بنام ساعت شنی 

اومدم باز لب دریا تک و تنها به یادت به یادت

جاتو به هیشکی ندادم توی قلبم دلم میخوادت دلم میخوادت

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نبود اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نبود اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

مینویسم اسمتو باز روی شنای ساحل من هنوز دیوونتم نیای نمیشم عاشق

از تو به دریا میگم از تو به موجا میگم به خدا داد میزنم اسمتو هرجا میگم

♫ویک موزیک♫

اسمتو هرجا میگم …

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نبود اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری

قرارمون این نبود اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود مال من بشی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی