دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آرمین زارعی ایران

  • ۲۴۴

دانلود آهنگ آرمین زارعی ایران

Download New Music Armin Zarei – Iran

آهنگ ایران از آرمین زارعی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ آرمین زارعی ایران

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید آرمین زارعی بنام ایران 

دیگه وقتشه سکوتو بشکنم به عشق ایران و کشورم

وقتشه همه بشنون صدامو دیگه انقد به سکوتم کش ندم

هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیمهی قوی از بس تیم …

هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیمهی قوی از بس تیم …

♫ویک موزیک♫

به عشق ایران به عشق مردم به عشق من تو ما هردو

به عشق روزای خوب آینده به عشق به هرکی که پایبنده

به ایران پرچم کشور به عشق همه هواداری که عشقن

♫ویک موزیک♫

به عشق همه آدمت که تو هر قشرن میخونیم به عشق اونا که نور چشمن

هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیمهی قوی از بس تیم …

هی من و تو به هم وصلیم الگوی هر نسلیم هی برنده تو هر تصمیمهی قوی از بس تیم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی