دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آدم نبودش احمد سلو

  • ۲۶۴

دانلود  آهنگ آدم نبودش احمد سلو

Dowload New Music Ahmad Solo – Adam Naboodesh

آهنگ آدم نبودش ازاحمد سلو با متن و با دو کفیت Mp320 و پخش انلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ آدم نبودش احمد سلو

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ احمد سلو بنام آدم نبودش 

آدم نبودش نمیدونست چند چند بودش

چیکار کرد با خود مغرورش منو با کاراش کجا کشونده راست میگه مگه زوره

یادم نبودش رفتی میره بد یا خوبش خبر نداره که روحش میشه مچاله توی آغوشش

من میخواستم همه جوره ثابت کنم ولی گذاشت رفت

نمیدونست دوسش دارم

من میخواستم هی سر به راهش کنم مگه بدشو خواستم

من میخواستم همه جوره ثابت کنم ولی گذاشت رفت

نمیدونست دوسش دارم

من میخواستم هی سر به راهش کنم مگه بدشو خواستم

♫ویک موزیک♫

خب میدونستم از اولشم که زیادی بودم از سرشم

من میدونستم ولی پاش موندم اینو تفهمیدو رفت آخرشم

من میفهمیدم از اون رفتارش با منو طرز فکرم فرق داره

گذاشتم بیاد توی زندگیم گفتم شاید اون با همه فرق داره

من میخواستم همه جوره ثابت کنم ولی گذاشت رفت

نمیدونست دوسش دارم

من میخواستم هی سر به راهش کنم مگه بدشو خواستم

من میخواستم همه جوره ثابت کنم ولی گذاشت رفت

نمیدونست دوسش دارم

من میخواستم هی سر به راهش کنم مگه بدشو خواستم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی